ثبت شرکت ، ثبت برند 09129401482 ثبت شرکت مهرآوید

ثبت شرکت مهرآوید 02634207157----09129401482

ثبت شرکت مهرآوید 02634207157----09129401482

ثبت مهرآوید
09129401482
09129401481
02634207157
www.aveedsabt.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ثبت برند چیست؟

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ق.ظ

ثبت برند چیست؟
ابتدا با مفهوم برند آشنا شوید. برند یک طراحی منحصر به فرد، نشانه، نماد، کلمات، و یا ترکیبی از اینها، در ایجاد یک تصویر که برای شناسایی یک محصول و یا متمایز کردن آن از رقبای خود بکار گرفته می شود. با گذشت زمان، این تصویر با سطحی از اعتبار، کیفیت و رضایت در ذهن مصرف کننده در ارتباط است. بنابراین ثبت برند ها در بازار شلوغ و پیچیده، به کمک مصرف کنندگان می آیند و برای پایداری منافع و ارزش های خاصی تلاش می کنند. نام قانونی برای یک برند تجاری علامت تجاری می باشد و هنگامی که آن را برای متمایز ساختن و یا نشان دادن یک شرکت استفاده می شود، نام تجاری نامیده می شود.

ثبت برند و برند سازی چه ارتباطی با هم دارند؟
فرآیند برندسازی در ایجاد یک نام منحصر به فرد و تصویر برای یک محصول در ذهن مصرف کنندگان دخیل می باشد و عمدتا از طریق کمپین های تبلیغاتی به وجود می آید. برندسازی با هدف ایجاد حضور قابل توجه و متفاوت در بازار به وجود می آید و هدف دیگر آن جذب و حفظ مشتریان وفادار به محصول یا خدمات می باشد که خودش از ثبت برند شروع می گردد.
ثبت برند و تصویر ماندگار کالا
تصور یک علامت یا نام تجاری در ذهن مصرف کنندگان از کل شخصیت یک برند را تصویر نام تجاری می نامند. این تصویر می تواند کیفیت واقعی و یا خیالی و البته کم و کاستی های آن علامت تجاری باشد. تصویر علائم تجاری در طول زمان از طریق روش های برندسازی توسعه یافته و از طریق تجربه مستقیم مصرف کننده گان این موضوع تصدیق می شود. در مواردی همچون ثبت برند مواد غذایی این مسئله بیشتر نمود پیدا می کند.
ثبت برند یا ثبت علامت تجاری
هر طوری که بخواهیم توضیح و تفسیری خاص از ثبت علامت تجاری ارائه دهیم باز هم می باید عین عبارت یا عبارتی شبیه به ثبت برند را عنوان نماییم تا مخاطب بداند و حس کند که امر تخصصی مشاوری که انتخاب نموده همین کار حاضر وی است. موسسه حقوقی ثبت شرکت مهرآوید در استان البرز، کرج، تهران و همچنین سراسر کشور این خدمات ثبت برند را به صورت کاملا تخصصی ارائه خواهد داد.
ثبت برند، برند سازی، نام تجاری، ثبت علامت تجاری، علائم تجاری، ثبت برند مواد غذایی، ثبت شرکت مهرآوید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۴
مهر آوید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی