ثبت شرکت ، ثبت برند 09129401482 ثبت شرکت مهرآوید

ثبت شرکت مهرآوید 02634207157----09129401482

ثبت شرکت مهرآوید 02634207157----09129401482

ثبت مهرآوید
09129401482
09129401481
02634207157
www.aveedsabt.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

 بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل کرج

قابل توجه شهروندان استان البرز و شهرهای تابعه نظیر کرج ، فردیس ، محمدشهر ، ماهدشت ، نظرآباد ، هشتگرد، اشتهارد ، کمالشهر و ... که نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری دارند و یا در جستجوی بهترین وکیل کرج هستند سعی کنند با موسسه حقوقی هما که دفتر کرج آن واقع در کرج، پل آزادگان، خیابان بخشداری، بن بست بنفشه، ساختمان مهدی، طبقه 6، واحد39 میباشد مراجعه نمایند

و با توجه به نیاز و درخواست ایشان نسبت به استخدام وکیل در کرج یا حتی مشاوره های تخصصی با وکیل مجرب زن یا مرد در کرج یا تهران اقدام نمایند.

خاطر نشان میشود که دفتر وکالت در کرج یکی از خدمات مجموعه موسسه حقوقی هما می باشد. چراکه وکیل در غرب تهران و دفتر وکالت در غرب تهران نیز از خدمات هما می باشد. در هر صورت بهترین وکیل کرج را میتوان از لیست وکلای کرج در موسسات حقوقی بیابید. از شما موکلین گرامی که دعاوی کیفری حقوقی ملکی خانواده حضانت وصول مطالبات وکیل چک وکیل سفته وکیل وصول مطالبات در کرج تهران شهریار فردیس و دیگر شهرهای استان البرز دارید دعوت میشود با شماره های ذیل جهت مشاوره تماس بگیرید.

02632203370 - 09129401482 - 09120570475

دفتر وکالت در کرج

وکیل مجرب در کرج

وکیل چک برگشتی

وکیل در ملارد

وب سایت وکیل در کرج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۴۱
مهر آوید

فروش شرکت رتبه دار در ایران

فروش شرکت رتبه دار در ایران

در بخش معاملات شرکت های رتبه دار موارد ذیل ارائه می شود.

خرید و فروش شرکت رتبه دار

خرید و فروش شرکت رتبه پیمانکاری با پایه ی ساختمان

خرید و فروش شرکت رتبه پیمانکاری با پایه ی راه

خرید و فروش شرکت رتبه پیمانکاری با پایه ی آب

خرید و فروش شرکت رتبه پیمانکاری با پایه ی تاسیسات

خرید و فروش شرکت رتبه پیمانکاری با پایه ی راه و ساختمان

خرید و فروش شرکت رتبه پیمانکاری با پایه ی آب و راه

خرید و فروش شرکت رتبه پیمانکاری با پایه ی آب و ساختمان

شرکت رتبه (گرید) پیمانکاری با پایه ی 5 ساختمان

اخذ رتبه شرکت (گرید) پیمانکاری با پایه ی 5 راه

اخذ رتبه شرکت (گرید) پیمانکاری با پایه ی 5 آب

اخذ رتبه شرکت (گرید) پیمانکاری با پایه ی 5 تاسیسات

اخذ رتبه شرکت (گرید) پیمانکاری با پایه ی 5 راه و ساختمان

اخذ رتبه شرکت (گرید) پیمانکاری با پایه ی 5 آب و راه

اخذ رتبه شرکت (گرید) پیمانکاری با پایه ی 5 آب و ساختمان

برای خرید یا فروش شرکت رتبه دار خود میتوانید به سه روش ذیل با ما همکاری کنید:

اعلام درخواست خرید یا فروش به صورت آنلاین در همین سایت کلیک نمایید.

ارسال درخواست خود به خط تلگرام 09120578608

تماس تلفنی با شماره های 09120578608 – 09129401483

نوع شرکت (محدود یا خاص بودن شرکت)، محل اخذ رتبه ، رشته و پایه مورد نیاز و قیمت پیشنهادی در درخواست باشد.

قیمت مناسب شرکت های پیمانکاری جهت واگذاری شرکت های رتبه دار پیمانکار در پایه و رشته های مختلف شامل: راه و ساختمان، کشاورزی، ساختمان و تاسیسات، آب و ساختمان، برق و ساختمان، آب و راه، آب و تاسیسات، ساختمان، راه، آب در مجموعه مسترگرید وجو دارد. البته به طور کلی نمیتوان قیمتی دقیق خرید و فروش شرکت رتبه دار را مشخص نمود. چراکه قیمت شرکت ثبت شده به آیتم های خاصی بستگی دارد که کارشناسان میتوانند برای آن قیمت تعیین کنند که در نهایت قیمت شرکت رتبه دار آماده به صورت توافقی بوده و با توجه به نظر خریدار ، فروشنده و کارشناس تعیین میشود و در نهایت نقل و انتقال شرکت انجام می‌گیرد.

همزمان با این معامله و واگذاری شرکت های رتبه دار رتبه بندی پیمانکاران به صورت کاملا تخصصی ، ثبت نام در ساجات، اخذ کارت پیمانکاری شهرداری تهران ، رتبه بندی شرکتهای پایه 5 در رشته های مختلف5 ساختمان، 5 راه و ساختمان، 5 راه، 5 ابنیه، 5 تاسیسات ، 5 نفت و گاز، 5 کشاورزی، 5 نیروو البته تامین کادر امتیاز آور (تامین مهندس) شرکت های مشاور و پیمانکار در این مرکز صورت می گیرد.

اگر شرکت ثبت شده دارید که رتبه دارد و می‌خواهید نسبت به خرید و فروش آن اقدام کنید باید به نوع شرکت (محدود یا سهامی خاص بودن آن) پایه‌‌ رتبه و رشته شرکت ، تاریخ تأسیس شرکت ، محل اخذ رتبه یا صدور رتبه ، میزان کارکرد و یا عدم کارکرد شرکت و همچنین به نداشتن بدهی مالیاتی توسط آن شرکت و داشتن مفاصا حسابها دقت کافی را داشته باشید.

صرفه‌جویی در زمان به دلیل حذف مراحل اداری و ثبتی زمانبر نظیر ثبت شرکت، دریافت کد اقتصادی گواهی مالیات بر ارزش افزوده و سایر مراحل ثبتیف اخذ گذر واژه اول و دوم، شرکت در مناقصات و مزایدات سریعا، تغییر سهام یا سهم الشرکه شرکت در کمتر از یک هفته ، عدم نیاز به گواهی عدم سوء‌پیشینهاز مزایای خرید شرکت رتبه دار است. خدمات دیگر مستر گرید:

اخذ رتبه مشاور

ثبت اطلاعات در ساجات

خرید شرکت رتبه دار

تامین مهندس جهت رتبه بندی

ساجات

رفع نواقص ثبت نام ساجات

رتبه بندی شرکت ها

شماره تماس با مشاوران

09120578608

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۴۰
مهر آوید

وکیل در غرب تهران

وکیل پایه یک دادگستری در غرب تهران

در ابتدای امر باید بدانیم وکیل کیست؟ وکیل شخصی است که از طرف شخصی  اعم از حقیقی یا حقوقی ، بر اساس عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. تا با دریافت یا بدون دریافت وجهی که به آن حق الزحمه یا حق الوکاله می گویند، کاری را انجام دهد. اگر وکیل رسمی باشد که یا از کانون وکلا مجوز وکالت را می گیرد یا از طرف قوه قضایه اجازه وکالت را به آنها می دهند. در هر صورت داشتن وکیل پایه یک دادگستری بهتر از موارد دیگر است چرا که به قاون تسلط کافی را دارند. برای داشتن وکیل در غرب تهران می توانید با موسسه حقوقی هما تماس گرفته و وقت مشاوره تنظیم نمایید.

 

02144979434

09120578608

09129401482

09120570475

وکیل ملکی در غرب تهران

در هنگام معاملات ملکی گاها پیش آمده که به دلیل نا آگاهی افراد و طرفین معامله با مشکلاتی مواجه شده اند که بر طرف نمودن این سری مسائل از توان دو طرف خریدار یا فروشنده ، سازنده یا خریدار، مالک یا مستاجر خارج است و برای حل آنها بایستی به دادگاهها یا شوراهای حل اختلاف رجوع کرد. آشنایی به امور قضایی و مسائل حقوقی در توان همه افراد جامعه نیست و داشتن وکیل در غرب تهران را به شما عزیزان پیشنهاد می نماییم. برای یافتن وکیل ملکی در غرب تهران با شماره های ذیل تماس بگیرید.

 

وکیل چک در غرب تهران

شغل وکالت یکی از مشاغل محبوب در بسیاری از کشورها از جمله ایران است و وکیل در خیلی از کشورها از وجهه اجتماعی بالای برخوردار است و همواره مورد احترام اقشار مختلف جامعه هستند. مشکلات مالی و اقتصادی به صورت همیشگی گریبانگیر افرادی است که بدون مشورت و مشاوره معاملاتی را انجام می دهند که گاها با مشکلات حقوقی یا کیفری همراه است. بحث چک سفته و وصول مطالبات در خیلی از موارد بدون هماهنگی با وکیل چک در غرب تهران نمی توانید در راستای تحقق اهدافتان پیش بروید. داشتن یک وکیل در غرب تهران که بتواند شما را در رسیدن به هدفت خویش که در مسائل حقوقی چک برگشتی یا چک بلامحل کمک کنید در نتیجه کار موثر است. برای یافتن بهترین وکیل در غرب تهران با شماره های ذیل تماس بگیرید.

 

وکیل کیفری در غرب تهران

در امر وکالت از مشخصه های یک وکیل خوب داشتن پرونده های موفق و پیشرفت در کارهای حقوقی و پیگیری امور موکلین و پاسخگو بودن وکیل می باشد. در مشکلات کیفری داشتن یک وکیل کیفری خوب میتواند روال و روند و همچنین نتیجه یک پرونده را تحت تاثیر قرار دهد تا موکل بتواند با اطمینان خاطر بیشتری به کارهای خود برسد. داشتن تخصص کیفری برای وکیل یک آیتم قوی در انتخاب کارهای آن می باشد. شما عزیزان آماده پاسخگویی و همکاری و اعلام وکالت در تمام زمینه های حقوقی ،کیفری ،خانوادگی می باشم. امید است با مراجعه و اعتماد به دفتر حقوقی ما بار مشکلات حقوقی خویش را با پیگیری های صحیح کاهش دهید.

 

وکیل خانواده در تهران

مشکلات خانوادگی که در جامعه امروزی به دلایل مختلف برای خانواده ها به وجود می آید تک تک اعضای خانواده را درگیر خود می نماید و در هیچ خانواده ای شما نمی توانید موردی را بیابید که یکی از افراد درگیر مسائل دادگاه های خانواده طلاق حضانت نفقه مهریه اجرت المثل و یا حقوق قانونی باشد و دیگر اعضای خانواده را درگیر ننماید. اگر در جستجوی وکیل خانواده در تهران و مخصوصا در غرب تهران هستید و نیاز به وکیل در غرب تهران هستید به شما توصیه می کنیم با موسسه حقوقی در غرب تهران که موسسه هما می باشد تماس گرفته و وکیل خود را انتخاب نمایید.

 

02144979434

09120578608

09129401482

09120570475

 

دیگر موضوعاتی که در مجموعه هما می توانید بیابید.

وکیل در تهران

وکیل طلاق در غرب تهران

دفتر وکالت در غرب تهران

موسسه حقوقی در غرب تهران

جستجوی وکیل در غرب تهران

وکیل مجرب زن در غرب تهران

شماره وکیل در غرب تهران

تنظیم لایحه دفاعیه

تنظیم شکوائیه

تنظیم دادخواست

تنظیم اظهارنامه

تنظیم قراردادهای حقوقی مشارکت و ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۳۹
مهر آوید

وکیل وصول مطالبات در کرج

وکیل وصول مطالبات در کرج

موسسه حقوقی هما در نظر دارد برای وصول مطالبات مالباختگانی که توانایی پرداخت حق الوکاله به وکیل پایه یک دادگستری را ندارند بصورت اقساطی و با حق الوکاله های منصفانه و به دور از هیاهو اقدام کند. یعنی به این شکل که هر کس نیاز به وکیل وصول مطالبات در کرج دارد تنها کافیست با مجموعه که دفتار آن در کرج و تهران است تماس تلفنی بگیرد و بعد از آن ابتدا بهخ صورت مشاوره تلفنی سپس به شکل حضوری در دفتر وکیل حضور یابد که پیش آمده حتی برخی موارد با همان مشاوره تلفنی نیز کارشان را انجام داده اند و به نتیجه رسیده اند.

وکیل وصول مطالبات در کرج چه کارهایی انجام می دهد؟ مشاوره تخصصی و فنی پرونده ها و دعاوی مربوط به چک ، سفته ، معاملات تجاری ، ملکی و املاک الزام به تنظیم سند، الزام به تحویل ملک ، اقدام براساس رسیدهای بانکی فیش و یا رسید های عادی که با توجه به مشکل موکل به وی تخفیف هم داده می شود. بهترین وکیل وصول مطالبات در کرج در موسسه هما از ما بخواهید.

70 33 20 32- 026 

475 0 057 - 0912

09129401482

وکیل وصول مطالبات

موسسه حقوقی

وکالت

وکیل آنلاین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۳۷
مهر آوید