ثبت شرکت ، ثبت برند 09129401482 ثبت شرکت مهرآوید

ثبت شرکت مهرآوید 02634207157----09129401482

ثبت شرکت مهرآوید 02634207157----09129401482

ثبت مهرآوید
09129401482
09129401481
02634207157
www.aveedsabt.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

۲۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

وکالتنامه طلاق در ایران

 

با توجه به نیاز تعدادی از افراد در جامعه به وکالت طلاق از طرف مرد به زوجه این نیاز را دیدیم و برای رفع آن در ذیل نمونه وکالتنامه های طلاق که از طرف مرد به زن را مشاهده می کنید. البته به شما عزیزان توصیه می گردد به تذکر ذیل توجه نمایید.

 

شماره تماس جهت تنظیم وقت مشاوره با وکیل خانواده            نمونه وکالتنامه وکیل

 

09129401481   ---   09129401482  

 

تذکر مهم: نظر به اینکه متن حاضر بصورت کلی و پیش فرض تنظیم شده ، لذا قبل از استفاده توصیه می شود با توجه به نیاز و شرایط مختص خود مشاوره دقیقتری با اینجانب بعمل آورید .

 

نمونه وکالتنامه طلاق

 

موکل : آقای........ فرزند...... شماره شناسنامه..... صادره از.... متولد.......... بشماره ملی...... ساکن.........

  

وکیل : خانم........ فرزند....... شماره شناسنامه ........صادره از........ متولد........ بشماره ملی....... ساکن.........

 مورد وکالت در طلاق شامل موارد ذیل می شود : تمامی اختیارات راجع به امر دادرسی در هر یک از مراجع قضائی و محاکم عمومی و خانواده و دیگر مراجع صالحه و ذیربط و تقدیم دادخواست و انتخاب و انعقاد قرارداد وکالت با هر یک از وکلای دادگستری و مطلقه نمودن خانم … (وکیل) از قید زوجیت موکل و یا صدور حکم طلاق فی مابین آنان به هر قسم از طلاق اعم از بائن ، رجعی ، خلع یا مبارات با هر شرط و قرار و قبول بذل عین مهریه یا معادل یا کمتر و یا بیشتر از آن و با هر شرط ضمن العقد ، تعیین تکلیف حضانت و ملاقات و نفقه فرزند یا فرزندان مشترک اعم از قبول یا رد سرپرستی ، معرفی و انتخاب داور و قبول یا رد نظریه داوری ، حق اعتراض به رای ، تجدیدنظر و فرجام خواهی و حق اسقاط آنها ، استرداد دعوی یا دادخواست و حضور در هر یک از دفاتر رسمی ثبت طلاق و اجرای صیغه شرعی طلاق و امضاء ذیل و ظهر کلیه اوراق و اسناد و دفاتر مربوطه و ثبت طلاق در شناسنامه موکل و همچنین انجام سایر تشریفات لازم و قانونی با اختیارات کامل به نحوی که در هیچ از مراحل نیازی به حضور و امضاء مجدد موکل نباشد .

 

حدود اختیارات در وکالت در طلاق : وکیل مرقوم با حق توکیل بغیر جزا”و یا کلا”و لوکرارا” و مع الواسطه در عزل و نصب وکلای انتخابی در انجام دادن تمامی تشریفات قانونی مورد وکالت از طرف موکل اختیارتام داشته و امضاء و اقدامات نامبرده به منزله امضاء و اقدام موکل نافذ و معتبر است و موکل ضمن عقد خارج لازم حق عزل و ضم وکیل و انجام هرگونه عمل مغایر با مفاد این سند را تا انجام کامل مورد وکالت از خود سلب و ساقط نمود .

راه های ارتباط با ما:

لیست وکلای مهر

شماره موبایل وکیل در کرج

شماره تلفن وکیل

تعیین وقت مشاوره حضوری

ارتباط از طریق تلگرام با وکیل

وب سایت وکیل در کرج

درخواست مشاوره با وکیل

ارتباط آنلاین با وکلا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۲۰
مهر آوید

وبلاگ

کلمه وبلاگ در واقع از دو کلمهٔ webو logترکیب شده است که مجموعا به معنای روزنوشت ثبت شده در بستر وب است. تقریبا اولین وبنوشت را در ایران در سال 1380 می توان دید که موج وب نویسی را در همان سال شروع شده است. نویسنده وبلاگ یا همان وب نویس می تواند یک یا چند نفر به صورت مشترک باشد که به صورت روزانه هفتگی ماهانه و سالانه ذخیره و ثبت می شود. مطالب وبلاگ طبقه بندی و دسته بندی می شوند تا هر شخصی بعد از ثبت آنها وارد وبلاگ شد بتواند به راحتی در آرشیو مطالب متن دلخواه خود را بیابد.

وبلاگ با وبسایت تفاوتهایی دارد اما در آن موضوعات و مطالب وبلاگ می تواند شخصی و خصوصی، گروهی، مجموعه مقالات و مطالب، شرکتی یا متعلق به موسسه ارگان دولتی یا خصوصی باشد. عقاید شخصی و گزارشات و متن هایی که در یک وبلاگ وجود دارد بستگی به نویسنده یا نویسندگان آن دارد که چه تفکر سمت و سو و هدفی برای به راه انداختن آن دارند. یعنی موضوعات آن میتواند فرهنگی هنری ادبی سیاسی ورزشی خانواده حقوقی فنی و مهندسی یا اطلاعات عمومی باشد.

در بسیاری از وبلاگ ها در پایان هر متن نام نویسنده تاریخ و حتی ساعت انتشار متن نوشته می شود و خواننده یا کاربر وبلاگ می تواند تقدم و تاخر متون را دریابد. مطالب بیشتر به صورت متنی انتشار داده می شود و عکس و فیلم خیلی جایگاهی در وبلاگ نویسی ندارد و مردم سعی بر آن دارند تا بیشتر با نوشتن با هم ارتباط برقرار کنند و پیام خود را به مخاطب خویش برسانند.

در ایران چندین سایت بزرگ وجود دارد که به صورت رایگان فضای مورد نیاز وبلاگ نویسان را در اختیارشان قرار می دهند که در طی چند سال اخیر رشد بسزایی را در بستر اینترنت نشان داده است. از میان آنها می توان به بلاگفا ، میهن بلاگ ، بلاگ، بلاگ اسکای، پرشین بلاگ، را میتوان نام برد که البته تعداد خدمات دهندگان وبلاگ و وبلاگ نویسی در ایران خیلی زیاد شده است که برخی آنها خدمت به سزایی به تجارت الکترونیک ارائه می دهند.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که هر چند وبلاگ به رایگان در اختیار وبلاگ نویسان قرار گرفته می شود اما دارای معایبی نیز می باشد که در مقالات بعدی آنها را توضیح خواهیم داد. توصیه هماوب به شما این است که با کمترین زمان و مقرون به صرفه ترین هزینه همین امروز طراحی سایت خود را انجام دهید.

طراحی سایت ارزان در کرج با روزی 1000 تومان سایت خود را راه اندازی کنید. باور کنید فقط 1000 تومان. همین الان امتحان کنید و با ما تماس بگیرید.

70 33 20 32 –026

خط تماس با هماوب

83 14 940 - 0912

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۱۹
مهر آوید

اخذ رتبه گرید رتبه بندی در ایلام

استان ایلام در غرب ایران واقع شده است و دارای ۱۰ شهرستان می‌باشد که مرکز استان شهرستان ایلام و پرجمعیت‌ترین شهرستان استان به شمار می رود. این استان با توجه به عملیات عمرانی و ساخت و ساز هایی که بیشتر بعد از انقلاب اسلامی انجام شده است و به علت وجود مجتمع پتروشیمی ایلام که یکی از بزرگترین واحد های صنعتی استان و منطقه است و همچنین بر اساس موقعیت جغرافیایی از مزایای خوبی برای پیمانکاران و مشاوران به شمار می آید.

مجموعه هما در نظر دارد خدمات رتبه بندی اخذ رتبه و گرید شرکت های پیمانکار و مشاور را برای این عزیزان ارائه دهد. این خدمات در شهرهای ذیل که زیرمجموعه استان ایلام هستند قابل ارائه می باشد. دقت نمایید کل خدمات مجمعه در پایین شهرها لیست شده است با استفاده از کلیک برروی آنها یا تماس با دفاتر مجموعه از خدمات بهره مند شوید.

رتبه بندی شرکت در ایلام

رتبه بندی شرکت در دهلران

رتبه بندی شرکت در چرداول

رتبه بندی شرکت در ایوان

رتبه بندی شرکت در آبدانان

رتبه بندی شرکت در دره‌شهر

رتبه بندی شرکت در مهران

رتبه بندی شرکت در ملکشاهی

رتبه بندی شرکت در بدره

رتبه بندی شرکت در سیروان

خدمات مجموعه شامل موارد ذیل است البته دیگر خدمات مرتبط با رتبه بندی و اخذ رتبه را از طریق تماس تلفنی جویا شوید.

70 33 20 32- 026 ---- 33 48 66 88 - 021

475 0 057 - 0912

اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت های پیمانکاری در سراسر کشور

تامین مهندسین امتیازآور جهت رتبه بندی شرکتها

خرید و فروش شرکت رتبه دار آماده واگذاری

ارتقا رتبه بندی و گرید پیمانکاری از 5 به 4 و بالاتر

بررسی مدارک جهت ارتقا یا اخذ رتبه شرکت

استعلام رتبه شرکت و بررسی مدارک آن

استعلام افراد امتیاز آور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۱۷
مهر آوید

وکیل در فردیس کرج

 

برای داشتن شماره وکیل پایه یک در فردیس کرج که امور ذیل را انجام دهد با آدرس سایت وکیل موسسه کلیک کنید.

 وکیل دعاوی کیفری جزایی

 وکیل توهین

 وکیل سرقت

 وکیل کلاهبرداری

 وکیل چرائم پزشکی

 وکیل خیانت در امانت

 وکیل انتقال مال به غیر

 09129401481   شماره تعیین وقت و مشاوره با وکیل

 وکیل دعاوی حقوقی ملکی در فردیس کرج

 وکیل وقف

 وکیل اجاره

 وکیل تصرف عدوانی

 وکیل خلع ید و تصفیه

 وکیل صورت مجلس تفکیکی

 وکیل الزام به تنظیم سند رسمی

 وکیل افراز و تفکیک ملک مشاعی

 وکیل وصول مطالبات

 وکیل چک در فردیس کرج

 وکیل سفته

 وکیل ملکی در فردیس کرج

 09129401482  شماره تعیین وقت و مشاوره با وکیل

 وکیل دعاوی خانوادگی در فردیس کرج

 وکیل نفقه

 وکیل مهریه

 وکیل طلاق

 وکیل حضانت

 وکیل طلاق توافقی در فردیس کرج

 وکیل طلاق از طرف زوج

 وکیل طلاق از طرف زوجه

 وکیل طلاق خلع و مبارات

 وکیل به اجرا گذاشتن مهریه

 

09129401481 شماره تعیین وقت و مشاوره با وکیل

 وکیل ثبت احوال

 وکیل ابطال شناسنامه

 وکیل تغییر سن در شناسنامه در فردیس کرج

 وکیل تغییر نام و نام خانوادگی

 وکیل حذف نام همسر از شناسنامه

 وکیل انحصار وراثت در فردیس کرج

 وکیل ارث در فردیس کرج

 وکیل وصیت

 وکیل اعتراض به حصر وراثت

 09129401482 شماره تعیین وقت و مشاوره با وکیل

 مشاوره حقوقی آنلاین در فردیس کرج

 مشاوره حقوقی تلفنی در فردیس کرج

 مشاوره حقوقی ملکی در فردیس کرج

 مشاوره حقوقی کیفری در فردیس کرج

 مشاوره حقوقی خانواده در فردیس کرج

 مشاوره حقوقی حضوری

 مشاوره حقوقی شرکت ها

 مشاوره حقوقی ثبت احوال

 مشاوره حقوقی انحصار وراثت در فردیس کرج

   

برچسب ها : وکیل در فردیس کرج , وکیل دعاوی کیفری جزایی در فردیس کرج , وکیل در فردیس کرج , خدمات موسسه حقوقی مهر , وکیل ملکی در فردیس کرج , وکیل رایگان در فردیس کرج , وکیل زن در فردیس کرج , استخدام وکیل در فردیس کرج , وکیل در فردیس کرج , آدرس و تلفن موسسه حقوقی , شماره تلفن وکیل در فردیس کرج , وکیل خوب در فردیس کرج , بهترین وکیل در فردیس کرج , مطالبه مهریه بعد از طلاق , مراحل طلاق توافقی , طلاق از طرف زن در فردیس کرج , هزینه وکیل برای طلاق توافقی در فردیس کرج , استخدام مشاوره حقوقی در فردیس کرج , مشاوره حقوقی رایگان در فردیس کرج , مشاوره حقوقی تلفنی در فردیس کرج , طلاق از طرف مرد و زن در فردیس کرج , نوشتن دادخواست ( تنظیم شکایت نامه ) , حوزه خدمات حقوقی موسسه مهر , دانلود فرم دادخواست های حقوقی , موسسه های حقوقی در فردیس کرج , وکیل برای چک برگشتی در فردیس کرج , وکیل دیه در فردیس کرج , اسامی وکیل های فردیس کرج , بهترین وکیل های فردیس کرج , وکیل برای طلاق در فردیس کرج , وکیل پایه یک دادگستری فردیس کرج , دفتر وکالت فردیس کرج , وکالت در فردیس کرج , قانون آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب ـ در امور مدنی , وکیل طلاق توافقی فردیس کرج , وکیل های فردیس کرج , وکیل فردیس کرج , دفتر وکالت در فردیس کرج , وکیل مهاجرت در فردیس کرج , حقوق زنان بعد از طلاق , تعهد به فعل ثالث , وکیل فردیس کرج , وکیل دعاوی خانواده در فردیس کرج , وکیل پایه یک دادگستری در فردیس کرج , وکیل درجه یک در فردیس کرج , وکیل مجرب در فردیس کرج , وکیل حقوقی در فردیس کرج , وکیل پایه یک در فردیس کرج , وکیل با سابقه در فردیس کرج , لیست وکلای فردیس کرج , شماره وکیل در فردیس کرج , دادگستری فردیس کرج و ادارات تابعه , وکیل ارزان قیمت در فردیس کرج , جستجوی وکیل در فردیس کرج , آیین نامه اجرایی قانون حمایت خانواده , وکیل در فردیس کرج , معرفی خدمات امور اداری دولتی , وکیل وصول مطالبات در فردیس کرج, وکیل چک در فردیس کرج , وکیل انحصار وراثت در فردیس کرج , وکیل ثبت احوال در فردیس کرج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۱۵
مهر آوید

تبلیغات در گوگل

در چند سال اخیر واژه ها و عباراتی همچون گوگل ادز، اد وردز، تبلیغات در گوگل، تبلیغات گوگلی به گوش کاربران ایرانی موتور جستجو گوگل رسید که در ابتدای کار شاید خیلی ملموس نبود و حتی در حال حاضر هم میتوان گفت که خیلی از کاربران بطور مثال اطلاعی ندارند که چرا برخی سایت های اینترنتی در ابتدای صفحه جستجوی گوگل هستند و شاید برایشان مبهم باشد که به چه دلیل آن سایت که شاید هم ضعیفتر از سایتهای دیگر باشد بیشتر به چشم می آید و شما آنرا ساده تر و راحتتر می بینید. دلایل خیلی کم و البته روشنی برای این امر وجود دارد که میتوانیم بصورت شفاف برای شما بیان کنیم تا دیگر ابهامی در این خصوص نداشته باشید.

در این مقاله سعی میکنیم تا بتوانیم تبلیغات در گوگل را برایتان توضیح دهیم و از مزایای آن برای کسب و کارتان توضیح دهیم. شاید در ابتدای امر این قضیه خیلی برای شما جذاب نباشد که چرا پول زیادی صرف تبلیغات در گوگل نمایم و دلیل منطقی وقانع کننده برای آن نداشته باشید. باید حق داد که بدون مدرک و دلایل معقول هزینه های گزافی را در جهت پیشبرد اهداف تجاری متحمل شد. برای تبلیغات در گوگل می باید برنامه ای بلند بالا داشت تا بتوانید در بهترین شرایط قرار بگیرید و کاربران موتور جستجو گوگل سایتتان را به عنوان یکی از انتخاب های خود قرار دهند. بدون شک اگر بدانید که کاربر گوگل چه کلماتی را جستجو و به اصطلاح سرچ میکنند یک قدم از رقبای خود جلوتر هستید و میتوانید نتایج بهتری از تبلیغات در گوگل داشته باشید.

هر کسب و کار و حرفه، کالا یا خدماتی که در بستر اینترنت ارائه می شود دارای کلمات کلیدی خاصی می باشد که افراد با استفاده از آن میتوانند به سایت اینترنتی دلخواه دست یابند. به شما توصیه می شود که بدون برنامه ریزی و یافتن کلمات کلیدی نباید وارد گوگل ادز یا ادوردز شوید چرا که بی شک مشکلات زیادی خواهید داشت و البته با آزمون و خطا در آینده دور به نتایجی خواهید رسید که زمانبر و هزینه بر خواهد بود. هما وب خدمات بی نظیری را به مشتریان خود در زمینه طراحی سایت ، تبلیغات در گوگل ، گوگل اد وردز، و دیگر نیازمندیهای یک سایت ارائه می دهد که پیشنهاد می شود با کارشناسان ما برای برنامه ریزی سایت خود مشاوره داشته باشید. دیگر خدمات هما وب به شرح ذیل می باشد.

طراحی سایت ارزان

تبلیغات در گوگل

ثبت دامین

ثبت دامنه

تبلیغات گوگل

سئو سایت

تجارت الکترونیک

آموزش طراحی سایت

طراحی سایت در کرج

طراحی سایت فروشگاهی

بازیابی رمز ایمیل

طراحی سایت خبری

بازیابی ایمیل

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت سفارشی

طراحی سایت شخصی

گوگل ادز

نرم افزار سایت ساز

طراحی سایت در فردیس

تبدیل وبلاگ به سایت

طراحی سایت مدرن

نمونه طراحی سایت

کد نویسی سایت

طراحی سایت مهندسی

طراحی سایت مدرسه

طراحی سایت وکیل

طراحی سایت دندانپزشکی

طراحی سایت بیمارستان

طراحی سایت فست فود

طراحی سایت رستوران

طراحی سایت جدید

طراحی سایت تبلیغاتی

طراحی سایت شرکت

طراحی سایت بازرگانی

دوره آموزش طراحی سایت

نمایندگی طراحی سایت

70 33 20 32 –026

خط تماس با هماوب

09120570475

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۱۰
مهر آوید

نیازمند مهندس جهت رتبه بندی

با توجه به نیاز شرکت های پیمانکار و مشاور جهت رتبه بندی شرکت ها نیازمند مدرک مهندسی امتیازآور هستند تا بتوانند امتیاز مورد نیاز سوابق کاری را تامین کنند. در این روش نیازی به حضور مستمر مهندس در شرکت نیست فقط طی یک وکالتنامه مدرک خود را در شرکت جهت رتبه بندی قرار می دهد که به اصطلاح به آن اجاره مدرک تحصیلی می گویند.

توجه کنید که هیچ مسئولیتی متوجه مهندس امتیازآور نمی گردد و طی یک تعهدنامه محضری شرکت به مهندس تعهد میدهد که پس از زمان توافق وی را از شرکت خارج نمایند. دقت کنید که با موسسات مجاز برای اجاره مدرک خود استفاده نمایید.

مهندس مورد نیاز جهت رتبه بندی

مهندس عمران 3 سال و 7 سال بارتبه و بی رتبه، مکانیک 3 سال و 7 سال با رتبه و بی رتبه، تاسیسات 3 سال و 7 سال با رتبه و بی رتبه ، سیالات، جامدات، برق برق قدرت، تمامی گرایشها سازه ، آب، راه، راه و ترابری، زلزله ، مهندس کشاورزی 3 سال و 7 سال با رتبه و بی رتبه ، زراعت، باغبانی، اصلاح نباتات، مهندس معماری 3 سال و 7 سال با رتبه و بی رتبه، شهر سازی ، مهندسی صنایع و 7 سال با رتبه و بی رتبه ، مدیریت ، مدیریت بازرگانی، حسابداری ، کامپیوتر نرم افزار و سخت افزار و هر رشته مهندسی که فنی و مهندسی باشد جهت تامین مهندس امتیازآور اخذ رتبه و اخذ رتبه بندی (گرید). همین حالا تماس بگیرید.

70 33 20 32- 026 ----- 33 48 66 88 - 021

475 0 057 - 0912

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۰۸
مهر آوید

مشاوره حقوقی در کرج

 در دنیای امروزی برای هر کاری یا باید متخصص آن باشید یا اینکه با متخصص آن مشورت کنید و مشاوره داشته باشید. امور حقوقی و کیفری یا مواردی از این دست چیزی نیستند که شما بتوانید خودتان کلا از پس آن برآیید. به شما توصیه می شود که برای بهره مندی از وکلای پایه یک دادگستری در شهر کرج با موسسه ما ارتباط داشته باشید تا در اسرع وقت به وکیل متخصص آن کار ارتباط بگیرید. از مواردی که در پایین نوشته شده است و به پرونده و مشکل شما نزدیک یا مرتبط است انتخاب کنید و با مجموعه ما تماس بگیرید و قبل از انتخاب یک وکیل خوب در کرج از مشاوره های حقوقی در لیست وکلای کرج استفاده نمایید.

 

مشاوره حقوقی آنلاین

 مشاوره حقوقی تلفنی در کرج

 مشاوره حقوقی ملکی در کرج

 مشاوره حقوقی کیفری در کرج

 مشاوره حقوقی خانواده در کرج

 مشاوره حقوقی حضوری در کرج

 مشاوره حقوقی شرکت ها در کرج

 مشاوره حقوقی ثبت احوال

 مشاوره حقوقی انحصار وراثت در کرج

 جهت تنظیم وقت مشاوره با وکیل با شماره های تماس بگیرید.

09129401481---09129401482

 

برچسب ها : مشاوره حقوقی در کرج , مشاوره حقوقی آنلاین , مشاوره حقوقی تلفنی در کرج , مشاوره حقوقی ملکی در کرج , مشاوره حقوقی کیفری در کرج , مشاوره حقوقی خانواده در کرج , مشاوره حقوقی حضوری در کرج , مشاوره حقوقی شرکت ها در کرج , مشاوره حقوقی ثبت احوال , مشاوره حقوقی انحصار وراثت در کرج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۵۴
مهر آوید

طراحی سایت در ایران

به هموطنان عزیز در سراسر کشور این نوید را می دهیم که خدمات طراحی سایت به صورت کاملا تخصصی و ارزان قیمت به همه افراد کسب و کارها در سراسر ایران به صورت همگانی ارائه خواهد شد.

طراحی سایت ارزان در ایران با روزی 1000 تومان سایت خود را راه اندازی کنید. باور کنید فقط 1000 تومان. همین الان امتحان کنید و با ما تماس بگیرید.

70 33 20 32 –026

خط تماس با هماوب

09120570475

خدمات هماوب در شهرهای ذیل ارائه می گردد:

طراحی سایت قم

طراحی سایت قزوین

طراحی سایت یزد

طراحی سایت گیلان

طراحی سایت در کرمانشاه

طراحی سایت در ساری

طراحی سایت در گوگل

طراحی سایت در کرج

طراحی سایت در کردستان

طراحی سایت در کیش

طراحی سایت در کرمان

طراحی سایت در کمترین زمان

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در ارومیه

طراحی سایت در اهواز

طراحی سایت در خوزستان

طراحی سایت در اردبیل

طراحی سایت در اراک

طراحی سایت در تهران

طراحی سایت در تبریز

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در قشم

طراحی سایت در زنجان

طراحی سایت کرج

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت کرج

طراحی سایت خبری

سایت فروشگاهی

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت سفارشی

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت مدرن

طراحی سایت اینترنتی

طراحی سایت مهندسی

طراحی سایت مدرسه

طراحی سایت وکیل

طراحی سایت دندانپزشکی

طراحی سایت بیمارستان

طراحی سایت فست فود

طراحی سایت رستوران

طراحی سایت جدید

طراحی سایت تبلیغاتی

طراحی سایت شرکت

طراحی سایت بازرگانی

نمایندگی طراحی سایت

برای استفاده از خدمات هما وب با شماره های مجموعه تماس بگیرید و از چگونگی پرداخت هزینه ها که تماما به صورت تخصصی و در بستر اینترنت ارائه می گردد مطلع شوید. برای استفاده از این خدمت در جشنواره زمستانه هما وب تنها کافیست با ما هماهنگی لازم را انجام دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۵۱
مهر آوید

رتبه بندی شرکت پایه 5

مراحلی که برای رتبه بندی شرکت در پایه 5 وجود دارد را میتوان ابتدایی ترین حالت های اخذ رتبه شرکت دانست. چرا که با مهندسین امتیازآور که در در شرکت رتبه دار یا در برخی موارد بی رتبه حضور مستمر و مفید داشته اند و همچنین شرکت ثبت شده با کد اقتصادی و مدارک کامل ثبتی اخذ می گردد. البته رتبه بندی شرکت پایه 5 برای شرکتهای پیمانکاری میباشد که اولین پایه در اخذ رتبه می باشد. در این پایه 5 میتوان 1 یا حداکثر دو رشته از رشته های رتبه بندی را درخواست نمود تا پس از بررسی مدارک بارگذاری شده در سامانه به درخواستتان پاسخگویی شود.

مدارک رتبه بندی شرکت پایه 5

در مقالات قبلی هم به تکرار از این مدارک که برای اخذ رتبه 5 در شرکت پیمانکاری نیاز است اطلاع رسانی شده است و به خوبی همه موارد ذکر شده است. برای اینکه در کمترین زمان ممکن ثبت نام در سامانه ساجات در سریعترین زمان ممکن انجام گیرد و با داشتن نواقص کمتری کارشناسی شود سعی شود مدارک رتبه بندی شرکت پایه 5 را تهیه نمایید. مدارک ثبتی شرکت، مدارک هیئت مدیره و مهندسین امتیاز آور، مدارکی که نشان دهد سکونت شرکت با آدرس ثبتی هماهنگ و یکی باشد کد اقتصادی و ... جزئ مدارک اصلی برای ثبت نام در ساجات است.

برای اخذ رتبه بندی شرکت پایه 5 می توانید با مجموعه هما ارتباط بگیرید تا در کمترین زمان ممکن و با هزینه توافقی این کار صورت بگیرد.

70 33 20 32- 026 ----- 33 48 66 88 - 021

475 0 057 - 0912

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۴۷
مهر آوید

رتبه بندی شرکت اخذ رتبه

شاید این مقاله حاضر یکی از جامع ترین مقالاتی باشد که در حوزه رتبه بندی شرکت ها در اینترنت وجود داشته باشد چراکه به صورت جامع و کامل رتبه بندی و اخذ گرید را توضیح داده و به شرح کاملی از آن در بخش های مختلف رسیده باشد و نیازی به رفتن به سایت های دیگر و اخذ اطلاعات ناقص نباشد.

شرایط رتبه بندی شرکت

دو قسمت برای شرایط رتبه بندی شرکت اخذ رتبه وجود دارد که هر شرکتی اعم از پیمانکار و مشاور می باید آنها را داشته باشند تا بتوانند در سامانه ساجات ثبت نام به عمل آورند تا شاید بتوانند شرایط اولیه را احراز نمایند تا کارشناس حداقل مدارکشان را بررسی نماید. برای آگاهی از شرایط رتبه بندی در سال 97 برروی خود عبارت کلیک کنید.

مراحل رتبه بندی شرکت

شاید بتوان اعلام کرد که مراحل رتبه بندی شرکت اخذ رتبه یا گرید پیمانکاری و مشاور باید از زمان ثبت شرکت شروع شود و زمانیکه اساسنامه تقاضا نامه یا اظهارنامه و شرکتنامه تنظیم می گردد حواسمان باشد که نکاتی را به ذهن بسپاریم که کاملا کلیدی هستند که اگر رعایت نشود بعدا برای رفع این نواقص زمان زیادی را از دست می دهیم. مثلا رعایت دو سوم اعضای هیات مدیره یا موضوع فعالیت شرکت خیلی مهم هستند. برای اطلاع از مراحل رتبه بندی و اخذ گرید شرکت برروی کلمه کلیک کنید.

مدارک رتبه بندی شرکت

مدارک ثبتی شرکت ،گواهی کارافراد امتیاز ،روزنامه های رسمی شرکت از تاریخ تاسیس شرکت تا بحال،نمونه امضای صاحبان حق امضای مجاز ، اظهارنامه مالیاتی با تائید ممیز مالیاتی ، در صورتیکه موجود گواهینامه و مدارک رتبه بندی قبلی شرکت ، کپی مدارک شناسایی اعضای هیات مدیره، کد اقتصادی ، یک قطعه عکس ۴*۳ از اعضای هیات مدیره، مدارک شناسایی و تحصیلی مهندسین امتیاز آوربه همراه تائیدیه لیست بیمه تامین اجتماعی. البته جهت آگاه شدن از کلیه مدارک مورد نیاز با مجموعه تماس بگیرید.

70 33 20 32- 026 ---- 33 48 66 88 - 021

475 0 057 - 0912

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۷ ، ۰۲:۱۳
مهر آوید

تبلیغات در گوگل

در چند سال اخیر واژه ها و عباراتی همچون گوگل ادز، اد وردز، تبلیغات در گوگل، تبلیغات گوگلی به گوش کاربران ایرانی موتور جستجو گوگل رسید که در ابتدای کار شاید خیلی ملموس نبود و حتی در حال حاضر هم میتوان گفت که خیلی از کاربران بطور مثال اطلاعی ندارند که چرا برخی سایت های اینترنتی در ابتدای صفحه جستجوی گوگل هستند و شاید برایشان مبهم باشد که به چه دلیل آن سایت که شاید هم ضعیفتر از سایتهای دیگر باشد بیشتر به چشم می آید و شما آنرا ساده تر و راحتتر می بینید. دلایل خیلی کم و البته روشنی برای این امر وجود دارد که میتوانیم بصورت شفاف برای شما بیان کنیم تا دیگر ابهامی در این خصوص نداشته باشید.

در این مقاله سعی میکنیم تا بتوانیم تبلیغات در گوگل را برایتان توضیح دهیم و از مزایای آن برای کسب و کارتان توضیح دهیم. شاید در ابتدای امر این قضیه خیلی برای شما جذاب نباشد که چرا پول زیادی صرف تبلیغات در گوگل نمایم و دلیل منطقی وقانع کننده برای آن نداشته باشید. باید حق داد که بدون مدرک و دلایل معقول هزینه های گزافی را در جهت پیشبرد اهداف تجاری متحمل شد. برای تبلیغات در گوگل می باید برنامه ای بلند بالا داشت تا بتوانید در بهترین شرایط قرار بگیرید و کاربران موتور جستجو گوگل سایتتان را به عنوان یکی از انتخاب های خود قرار دهند. بدون شک اگر بدانید که کاربر گوگل چه کلماتی را جستجو و به اصطلاح سرچ میکنند یک قدم از رقبای خود جلوتر هستید و میتوانید نتایج بهتری از تبلیغات در گوگل داشته باشید.

هر کسب و کار و حرفه، کالا یا خدماتی که در بستر اینترنت ارائه می شود دارای کلمات کلیدی خاصی می باشد که افراد با استفاده از آن میتوانند به سایت اینترنتی دلخواه دست یابند. به شما توصیه می شود که بدون برنامه ریزی و یافتن کلمات کلیدی نباید وارد گوگل ادز یا ادوردز شوید چرا که بی شک مشکلات زیادی خواهید داشت و البته با آزمون و خطا در آینده دور به نتایجی خواهید رسید که زمانبر و هزینه بر خواهد بود. هما وب خدمات بی نظیری را به مشتریان خود در زمینه طراحی سایت ، تبلیغات در گوگل ، گوگل اد وردز، و دیگر نیازمندیهای یک سایت ارائه می دهد که پیشنهاد می شود با کارشناسان ما برای برنامه ریزی سایت خود مشاوره داشته باشید. دیگر خدمات هما وب به شرح ذیل می باشد.

طراحی سایت ارزان

تبلیغات در گوگل

ثبت دامین

ثبت دامنه

تبلیغات گوگل

سئو سایت

تجارت الکترونیک

آموزش طراحی سایت

طراحی سایت در کرج

طراحی سایت فروشگاهی

بازیابی رمز ایمیل

طراحی سایت خبری

بازیابی ایمیل

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت سفارشی

طراحی سایت شخصی

گوگل ادز

نرم افزار سایت ساز

طراحی سایت در فردیس

تبدیل وبلاگ به سایت

طراحی سایت مدرن

نمونه طراحی سایت

کد نویسی سایت

طراحی سایت مهندسی

طراحی سایت مدرسه

طراحی سایت وکیل

طراحی سایت دندانپزشکی

طراحی سایت بیمارستان

طراحی سایت فست فود

طراحی سایت رستوران

طراحی سایت جدید

طراحی سایت تبلیغاتی

طراحی سایت شرکت

طراحی سایت بازرگانی

دوره آموزش طراحی سایت

نمایندگی طراحی سایت

70 33 20 32 –026

خط تماس با هماوب

09120570475

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۷ ، ۰۲:۱۱
مهر آوید

جستجوی وکیل

 در این وب سایت وکیل کوشیده ایم تا خدمتی به شما عزیزان و موکلین ارائه دهیم تا کمتر درگیر جستجوی وکیل باشید و زمان کمتری را به این قضیه اختصاص دهید. وکیل در کرج یک سایت خصوصی است که بسیار کاربردی است که با داشتن وکلای پایه یک دادگستری مجرب و کارآزموده  با سابقه کار مفید این امکان را در اختیار تان  نهاده است. تا بهترین وکیل خود را در اینجا بیابید و نیاز به جستجوی وکیل شهر به شهر نباشید تا اشخاص نیازمند به جامعه حقوقی دسترسی بهتری داشته باشید. نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق پیامک یا تماس برای بهتر شدن خدمات و مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری با ما در میان بگذارید.

 

درخواست بسیاری از متقاضیان امور حقوقی در مورد استخدام وکیل خوب در کرج و یا استان البرز و تهران مخصوصا شهرستانهای غرب و جنوب غرب تهران، معرفی و داشتن اطمینان از عملکرد وکیل است. شما با جستجوی وکیل در این سایت وکیل به بهترین لیست وکلای پایه یک دادگستری مرتبط می شوید.

 

برای رسیدن به موفقیت و رسیدن به حق و حقوق خود در دعاوی مختلف بایستی در جستجوی وکیل متخصص باشید. از طریق گروه وکلای مهر، یک وکیل خوب و پایه یک و با تجربه استخدام کنید.  اگر به دنبال یک وکیل خوب در تهران یا کرج هستید با ما تماس بگیرید.

  راهنمای جستجوی وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری

موسسه حقوقی

وکیل خانوادگی

وکیل چک و وصول مطالبات

وکیل ملک و املاک

استخدام وکیل

بهترین سایت وکیل

دفتر وکالت

 

 برای تنظیم وقت و مشاوره تماس بگیرید.

  

 09129401482 تلگرام ------ 09129401481

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۷ ، ۰۲:۰۹
مهر آوید

طراحی سایت

مجموعه هما وب در نظر دارد خدمات مربوط به طراحی سایت را در زمینه ها و موارد ذکر شده در ذیل این متن را برای متقاضیان ارائه دهد. شما میتوانید در موارد پایین هرکدام را که نیاز دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید تا در اسرع وقت در خصوص نحوه انجام درخواستهای شما و هزینه ها و قیمت و پشتیبانی و چگونگی شروع و ادامه کار با شما تماس بگیرند. البته اینها گوشه ای از فعالیت و خدماتی است که در هماوب به شما عزیزان ارائه می شود.

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت در کرج

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت کرج

طراحی سایت خبری

سایت فروشگاهی

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت سفارشی

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت مدرن

طراحی سایت اینترنتی

طراحی سایت مهندسی

طراحی سایت مدرسه

طراحی سایت وکیل

طراحی سایت دندانپزشکی

طراحی سایت بیمارستان

طراحی سایت فست فود

طراحی سایت رستوران

طراحی سایت جدید

طراحی سایت تبلیغاتی

طراحی سایت شرکت

طراحی سایت بازرگانی

نمایندگی طراحی سایت

و .....

گستره خدماتی که هماوب به کاربران اینترنت دارد به شکلی باور نکردنی به کسب و کارتان کمک می کند. شما دیگر با مشکلاتی نظیر یافتن مشتریان جدید حفظ مشتری قبلی مدیریت آنها، معرفی کالا ها و یا خدمات خود، و آدرسی که تا نخواهید تغییر نمیکند همانطور که شعار خیلی از ارائه دهندگان سرویس های ثبت دامین و دامنه است. آدرس سایت تغییری نخواهد کرد مگر اینکه شما بخواهید. پس با قدرت تمام تلاشی در جهت بهبود تبلیغات و مدیریت هزینه های تبلیغاتی باشد که در خیلی موارد هزینه های مصرفی در جای درستش خرج نمی شود.

همانطور که قبلا به اطلاع شما کاربران و مشتریان رسانده ایم هماوب رسالتی را در خصوص طراحی سایت همگانی شروع کرده است که تا رسیدن به نتیجه ای مطلوب تلاش خود را ادامه می دهد. البته اعلام مزایای داشتن یک آدرس در فضای مجازی برای همگان واضح و روشن است و شاید نیازی به گفتن این حرف نباشد که شما با داشتن یک وبسایت ، یک شعبه از شرکت کسب و کار مغازه و حرفه خود را در فضای مجازی و اینترنت دارید و می توانید خود را به همه معرفی کنید و 24 ساعته تبلیغ کنید حتی زمانی که حضور فیزیکی ندارید.

طراحی سایت ارزان در کرج با روزی 1000 تومان سایت خود را راه اندازی کنید. باور کنید فقط 1000 تومان. همین الان امتحان کنید و با ما تماس بگیرید.

70 33 20 32 –026

خط تماس با هماوب

09120570475

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۳۰
مهر آوید

هزینه رتبه بندی شرکت

با توجه به درخواست یا درخواست های ثبت شده در سامانه رتبه بندی شرکتها سازمان مدیریت و برنامه ریزی بودجه هزینه رتبه بندی شرکت پیمانکار و مشاور متغیر خواهد بود. هزینه های دولتی که در سایت ساجات مقرر شده که متقاضیان ملزم به پرداخت آن هستند برای هر رشته و پایه به شکل جداگانه محاسبه می شود و به خزانه بانک مرکزی و حساب سامانه ساجات بایستی واریز شود.که به قرار ذیل می باشند.

هزینه رتبه بندی شرکت در پایه 1 هر رشته باید مبلغ 875 هزار تومان

هزینه رتبه بندی شرکت در پایه 2 دو، 750 هزار تومان

هزینه رتبه بندی شرکت در پایه 3 ،500 هزار تومان

هزینه رتبه بندی شرکت در پایه 4 ، 375 هزار تومان

هزینه رتبه بندی شرکت در پایه 5 هر رشته مبلغ 250 هزار تومان می باشد که بصورت سراسری است ودر اکثر استان فقط این هزینه قابل پرداخت است.

بخش دوم هزینه هایی هستند که مربوط به پرونده های رتبه بندی می باشد که برای کارشناسی، به ارگانهای تخصصی ارجاع داده می شود تا در تسریع کار کارشناسی پرونده ها در جهت کمک به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کمک نمایند ارگانهای نظیر سازمان همیاری شهرداری و انجمن صنفی مشاوران و پیمانکاران مد نظر است.

هزینه هایی که موسسه ما برای انجام کلیه امور اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت از مشتریان اخذ میگردد کاملا توافقی می باشد و شما عزیزان میتوانید با مقرون به صرفه ترین هزینه کارهای رتبه بندی شرکت را انجام دهید.

مراحل اخذ رتبه ، مراحل اخذ رتبه بندی

شرایط اخذ رتبه شرکت در سال 97

تامین مهندس افراد امتیاز آور رتبه بندی

اخذ رتبه شرکت

اخذ گرید شرکت در ایران

70 33 20 32- 026 , 33 48 66 88 - 021

475 0 057 - 0912

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۰۴
مهر آوید

رتبه بندی شرکت ها در کرج

با توجه به صدور گواهینامه تشخیص صلاحیت پیمانکاران در ایران برای دو نوع شرکت پیمانکار و مشاور گواهینامه ای صادر می شود که به رتبه بندی اخذ رتبه گرید نامگذاری شده است. متولی رتبه بندی شرکت ها در کرج نیز مثل دیگر استانهای کشور سازمان مدیریت استان است. رتبه بندی شرکت ها در کرج که متولی آن سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استان البرز می باشد گرید یا رتبه بندی برای شرکتهایی صادر می شود که شرایط اخذ رتبه ، پایه و رشته مورد نظر را دارا باشند. مدارک لازم جهت اخذ رتبه بندی شرکت ها در کرج در مقالات همین سایت اعلام شده است و همگان میتوانند از این مطلب مطلع شوند.

ثبت نام بارگذاری مدارک رفع نواقص و تاییدیه های کارشناسان و اطلاع رسانی تشخیص صلاحیت مشاوران و پیمانکاران در سامانه ساجات انجام میشود.دقت کنید که به دلایل مختلف نظیر مشغله کاری یا اشتباهات سهوی نواقص احتمالی در پرونده رتبه بندی شرکت ها در کرج وجود دارد که ممکن است در زمان ثبت نام و تکمیل مدارک بارگذاری یا عدم توجه به بخش نامه ها و نکات ریز در سایت ساجات اتفاق افتاده باشد.

تخصصی ترین مرکز رتبه بندی شرکت در کرج که سالیان متوالی است که خدمات رتبه بندی و گرید و اخذ رتبه و دیگر خدمات مرتبط با رتبه بندی را ارائه می دهد مجموعه ثبتی و حقوقی هما می باشد که به صورت متمرکز با حداقل خطا و اشتباه امور را انجام میدهد. البته یک رزومه عالی و رضایتمندی صد درصدی مشتریان ازکار ما نشان دهنده تعهد ما به کار شان است. پیشنهاد می کنیم کل مراحل اخذ رتبه بندی شرکت را به مجموعه هما بسپارید. همین حالا تماس بگیرید.

70 33 20 32- 026 , 33 48 66 88 - 021

475 0 057 - 0912

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۵۵
مهر آوید

اخذ رتبه رتبه بندی شرکت در مشهد

استان خراسان رضوی یکی از کلانشهرهای ایران و همچنین یکی از استان‌های خراسان در شمال شرقی ایران به مرکزیت کلانشهر مشهد است. که پنجمین استان بزرگ ایران است.واژه ی رضوی ، به مقبرهٔ علی بن موسی الرضا (ع) در این استان اشاره دارد.خدماتی که مجموعه ما در نظر دارد به شرکتهای پیمانکار و مشاور ارائه دهد شامل موارد و شهرهای ذیل است.

اخذ رتبه درمشهد

اخذ رتبه درتایباد

اخذ رتبه درخواف

اخذ رتبه درباخزر

اخذ رتبه درتربت جام

اخذ رتبه درسرخس

اخذ رتبه درکلات

اخذ رتبه دربینالود

اخذ رتبه درنیشابور

اخذ رتبه درکاشمر

اخذ رتبه درتربت حیدریه

اخذ رتبه درسبزوار

اخذ رتبه درقوچان

اخذ رتبه درچناران

اخذ رتبه درفریمان

اخذ رتبه درخراسان رضوی

اخذ رتبه درخراسان شمالی

اخذ رتبه درخراسان جنوبی

با توجه به تخصصی بودن مراحل رتبه بندی شرکت و مهیا کردن شرایط اخذ رتبه و رتبه بندی در شهر مشهد و شهرستان های تابعه برای همیاری عزیزان در خراسان رضوی شمالی و جنوبی موسسه هما کلیه خدمات خود را که در قسمت پایین آمده است را ارائه می دهد.

70 33 20 32- 026 ---- 33 48 66 88 - 021

475 0 057 - 0912

دیگر خدمات مجموعه:

اخذ رتبه مشاور

ثبت اطلاعات در ساجات

خرید شرکت رتبه دار

تامین مهندس جهت رتبه بندی

ساجات

رفع نواقص ثبت نام ساجات

رتبه بندی شرکت ها

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۰۹
مهر آوید

اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت در ارومیه

استان آذربایجان غربی با مرکزیت ارومیه یکی از استانهای ایران است، و در منطقهٔ آذربایجان در شمال غربی قرار دارد این استان با داشتن حدود ۱۰۰۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه که از شمالی‌ترین نقطه استان تا جنوبی‌ترین منطقه آن را به بهترین شکل بهم وصل کرده است و شرکتهای پیمانکار و مشاور بزرگی را دارد که نیاز به خدمات رتبه بندی و اخذ گرید و تامین مهندسین امتیاز آور دارند. خدمات مجموعه تخصصی رتبه بندی کشور موسسه هما در این استان در شهرهای ذیل قابل ارائه می باشد.

اخذ رتبه شرکت در ارومیه

اخذ رتبه شرکت در اشنویه

اخذ رتبه شرکت در بوکان

اخذ رتبه شرکت در پیرانشهر

اخذ رتبه شرکت در تکاب

اخذ رتبه شرکت در خوی

اخذ رتبه شرکت در چالدران

اخذ رتبه شرکت در چایپاره

اخذ رتبه شرکت در شوط

اخذ رتبه شرکت در پلدشت

اخذ رتبه شرکت در سردشت

اخذ رتبه شرکت در سلماس

اخذ رتبه شرکت در شاهین‌دژ

اخذ رتبه شرکت در ماکو

اخذ رتبه شرکت در مهاباد

اخذ رتبه شرکت در میاندوآب

اخذ رتبه شرکت در نقده

همه موارد فوق را برای شما انجام میدهیم و دیگر خدمات ما نیز در پایین همین صفحه آمده است. با کلیک برروی هر کدام با خدمات ما آشنا شوید و از آنها استفاده نمایید یا برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

70 33 20 32- 026 ---- 33 48 66 88 - 021

475 0 057 - 0912

دیگر خدمات مجموعه:

اخذ رتبه مشاور

ثبت اطلاعات در ساجات

خرید شرکت رتبه دار

تامین مهندس جهت رتبه بندی

ساجات

رفع نواقص ثبت نام ساجات

رتبه بندی شرکت ها


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۲۳
مهر آوید

اخذ رتبه اخذ رتبه بندی در تبریز

آذربایجان شرقی با مرکزیت کلانشهر تبریز یکی از استان‌های کشورمان است که در حکومت پهلوی آذربایجان خاوری خوانده می‌شد. بزرگترین و پرجمعیت ترین استان ناحیهٔ شمال غربی محسوب می‌شود ومحل اتصال دو رشته کوه البرز و زاگرس است. شهرهای مهم استان می‌توان به مراغه، شبستر ، مرند، اهر و میانه اشاره کرد.با توجه به گستردگی و البته صنعتی بودن آن ساخت و ساز های بسیار بزرگی در آن وجود دارد که این الزام را ب وجود می آورد که پیمانکاران و مشاوران عزیز گرید شرکتشان را اخذ نمایند و رتبه بندی شرکت را امری مهم بدانند.

خدماتی که مجموعه ما به استان آذربایجان شرقی می تواند ارائه دهد در شهرهای استان قابل انجام است. و به شرح ذیل آمده است:

اخذ رتبه در آذرشهر

اخذ رتبه در اهر

اخذ رتبه در اسکو

اخذ رتبه در بستان آباد

اخذ رتبه در بناب

اخذ رتبه در تبریز

اخذ رتبه در جلفا

اخذ رتبه در چاراویماق

اخذ رتبه در خداآفرین

اخذ رتبه در سراب

اخذ رتبه در شبستر

اخذ رتبه در عجب شیر

اخذ رتبه در کلیبر

اخذ رتبه در گوگان

اخذ رتبه در مراغه

اخذ رتبه در مرند

اخذ رتبه در ملکان

اخذ رتبه در میانه

اخذ رتبه در ورزقان

اخذ رتبه در هریس

اخذ رتبه در هشترود

اخذ رتبه در هوراند

تامین مهندس امتیاز آور در تبریز

استعلام شرکت رتبه دار در تبریز

خرید شرکت رتبه دار در تبریز

فروش شرکت رتبه دار در تبریز

اخذ رتبه مشاور در تبریز

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه ها می توانید با شماره های دفتر تماس بگیرید و از چگونگی ارائه خدمات به شما عزیزان مطلع شوید. دقت فرمایید خدمات ما به موارد فوق محدود نمی شود. ما سراسر ایران به فعالیت خود ادامه خواهیم داد.

70 33 20 32- 026 ---- 33 48 66 88 - 021

475 0 057 - 0912

دیگر خدمات مجموعه:

اخذ رتبه مشاور

ثبت اطلاعات در ساجات

خرید شرکت رتبه دار

تامین مهندس جهت رتبه بندی

ساجات

رفع نواقص ثبت نام ساجات

رتبه بندی شرکت ها

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۵۷
مهر آوید

شرایط اخذ رتبه شرکت در سال 97

با توجه به شرایط موجود و نیز تغییراتی در هر موقعیتی احتمال تغییر در شرایط وجود خواهد داشت. بطور مثال برای گرفتن هر مجوزی بایستی یک سری پیش نیاز ها فراهم شود تا بتوانید موفق به دریافت آن مجوز یا مدرک گواهینامه شوید. در مباحث اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت یا گرید نیز گاها تغییراتی در روند یا شرایط اخذ رتبه شرکت به وجود می آید که احتمال آن در هر سالی وجود خواهد داشت. چنانچه وحدت رویه یا تغییراتی در شرایط اخذ رتبه شرکت در سال 97 به وجود آید توسط خود سازمان مدیریت برنامه ریزی اعلام خواهد شد و در ثبت نام ساجات و همچنین در سایت ساجات در بخش آیین نامه ها این مطلب عنوان و اعلام خواهد شد. هرگونه تغییرات نیز اگر در شرایط اخذ رتبه شرکت در سال 97 پیش آید در همین سایت نیز به اطلاع شما خواهد رسید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با کلیک برروی عناوین پایین به صفحه مورد نظر بروید.

70 33 20 32- 026 ---- 33 48 66 88 - 021

475 0 057 - 0912

دیگر خدمات مجموعه:

اخذ رتبه مشاور

ثبت اطلاعات در ساجات

خرید شرکت رتبه دار

تامین مهندس جهت رتبه بندی

ساجات

رفع نواقص ثبت نام ساجات

رتبه بندی شرکت ها

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۴۶
مهر آوید

تامین مهندس افراد امتیاز آور رتبه بندی

تامین مهندس افراد امتیاز آور رتبه بندی

تامین مهندس رتبه بندی استخدام مهندس رتبه بندی شرکت

از کلیه فارغ التحصیلان رشته های فنی و مهندسی عمران ، مکانیک ، تاسیسات، سیالات، جامدات، برق برق قدرت، تمامی گرایشها سازه ، آب، راه، راه و ترابری، زلزله ، کشاورزی ، زراعت، باغبانی، اصلاح نباتات، معماری ، شهر سازی ، صنایع ، مدیریت ، مدیریت بازرگانی، حسابداری ، کامپیوتر نرم افزار و سخت افزار و هر رشته مهندسی که فنی و مهندسی باشد جهت اخذ رتبه و اخذ رتبه بندی (گرید) شرکت ها با شرایط عالی دعوت به همکاری می شوند.

هرچه سریع تر تماس بگیرید:

70 33 20 32- 026 , 33 48 66 88 - 021

475 0 057 - 0912

در رابطه با سایر مدارک تحصیلی، سوابق و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. شما مهندسین و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی و فنی می توانید با حداقل سه سال سابقه بیمه در شرکتهای مشاور و شرکتهای پیمانکار در مقطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد و حتی بازنشستگان محترم با شرایط عالی و سریعا با تسویه نقدی با بالاترین قیمت و بدون مشکلات حقوقی و مدنی که یکی از موارد آن سلب مسولیت کاملا محضری با تعهد نامه و اقرارنامه دفترخانه است برای رتبه بندی شرکت های قوی و معتبر و استفاده از امتیاز مدرک مهندسین محترم دعوت به همکاری می نماییم .

شرایط استفاده از مدرک تحصیلی بدون هیچ مشکل حقوقی و مالیاتی و مدنی:

- دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد یا دولتی یا غیر انتفاعی یا پیام نور فرقی ندارد (موقت ، پایان دوره یا دانشنامه ).

- کارت پایان خدمت برای آقایان

دارا بودن حداقل سه سال سابقه بیمه تامین اجتماعی که توسط کارفرما واریز شده باشد.

- ارائه گواهی کار از شرکتی که سابقه بیمه پرداختی در آن باشد، البته می باید در زمینه ی مرتبط با رشته تحصیلی.

تذکر: از مدرک فقط جهت رتبه بندی شرکت استفاده می گردد و نیاز به کار عملی نیست .

تسویه حساب با مهندسین عزیز به صورت نقدی خواهد بود.

شما میتوانید مشخصات خود را که شامل عنوان مدرک تحصیلی، سال اخذ مدرک، کد ملی،شماره بیمه،سریال شناسنامه) تصویر بیمه و مدرک تحصیلی را به شماره های کارشناسان هما تلگرام نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

70 33 20 32- 026 , 33 48 66 88 - 021

475 0 057 – 0912

پس از بررسی قیمت پیشنهادی و نحوه انجام کار به اطلاع شما خواهد رسید.

مدارک خود را به این شماره تلگرام کنید: 475 0 057 - 0912

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۳۶
مهر آوید

مدارک لازم جهت اخذ رتبه

با توجه به نوع گرید و رتبه بندی رشته و پایه مورد درخواست متقاضیان اخذ رتبه و اخذ رتبه بندی مدارک شرایط و مراحل آن نیز تغییر می کند. چراکه برای هر کدام یک امتیاز خاص در نظر گرفته شده است که با بررسی کارشناسان می توانید به این نتیجه برسید که چه پایه و چه رشته یا رشته هایی را می توانید اخذ نمایید. در این مقاله مدارک لازم جهت اخذ رتبه شرکت را به دو دسته تقسیم می نماییم که دسته اول پیمانکاران می باشند و دسته دوم شرکت های متقاضی اخذ رتبه مشاور.

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

70 33 20 32- 026 --- 33 48 66 88 - 021

475 0 057 - 0912

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۴۶
مهر آوید