ثبت شرکت ، ثبت برند 09129401482 ثبت شرکت مهرآوید

ثبت شرکت مهرآوید 02634207157----09129401482

ثبت شرکت مهرآوید 02634207157----09129401482

ثبت مهرآوید
09129401482
09129401481
02634207157
www.aveedsabt.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

:

قبل از اینکه بدانیم در این مرکز چه اموری پیگیری می گردد باید آنرا به خوبی بشناسیم تا در مواقعی ضروری دیگر به دنبال راهنما نباشیم و سریع به مقصود خویش برسیم. اداره ثبت شرکتها یکی از زیر شاخه های اصلی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است که خود آن ارگان هم زیرمجموعه قوه قضاییه که یکی از قوای اصلی جمهوری اسلامی هستند. در مجموع هر سندی قانونی ثبت شده در ایران در این نهادها قابل یافتن است. نهادهای فوق از وزارت خانه های کشور جداگانه عمل می کنند ولی از لحاظ قانون کشوری تابع یک مقام واحد هستند.

وظیفه اداره ثبت شرکتها
در هر شهری تقریبا مرکزی وجود دارد که این اتفاقات را به ثبت می رساند به طور مثال ثبت شرکت در کرج در استان البرز و در شهر کرج صورت می پذیرد ولی متولی ثبت برند در کرج نهادی دیگر بنام اداره مالکیت صنعتی که ثبت علامت تجاری در کرج هم به عهده آنهاست. تغییرات شرکت ها و موسسات نیز می باید در اداره ثبت شرکتها انجام گیرد و همه مدیران موسسات و شرکت ها و تمامی کسانی که با مدیریت آنها سر و کار دارند باید اداره را بشناسند و از قوانین موجود تبعیت نمایند.

آدرس اداره ثبت شرکتها
همانطور که در متون قبلی اشاره با توجه به بزرگی یا کوچکی یک منطقه ، شهر ، شهرستان یا استان مستقل یا وابسته بودن اداره ثبت شرکت های آن مشخص می گردد و ارتباط خاصی با دیگر متغیر ها ندارد. برای دستیابی به آدرسهای ادارات ثبتی به سایت آن مراجعه شود و یا با ثبت شرکت مهرآوید کرج به صورت تماس تلفنی یا اینترنتی و از طریق سایت با کارشناسان حقوقی و مشاوران ثبتی ارتباط بگیرید.

اداره ثبت شرکتهای کرج، اداره ثبت شرکت ها، ثبت شرکت در کرج، ثبت برند در کرج، ثبت علامت تجاری در کرج،ثبت شرکت مهرآوید
09129401482   ---  02632553052  
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۱:۱۲
مهر آوید

بر کسی این امر پوشیده نیست که برای انجام دقیق و درست هر کاری مستلزم آماده سازی ملزومات اولیه آن است و فراهم آوردن شرایطی که بتوانید به راحتی آنرا به سرانجام برسانید. شاید کاری سخت در پیش روی خود داشته باشید که بخواهیم همگی شرایط ، مدارک ، مراحل و رویدادها را یکجا محیا سازید که این خود امری دشوار نیست. بطور مثال اگر شما بخواهید تجارت خارجی یعنی صادرات و واردات انجام دهید حتی قبل از مراحل ثبت شرکت، میباید نخست از مدارک اخذ کارت بازرگانی آگاهی داشته باشید بعدا دست به اقدام برای دریافتن آنها نمایید. 
 
-مدارک اخذ کارت بازرگانی حقیقی یا حقوقی؟
 
-یکی از متداول ترین سوالاتی که از مشاوران و حتی از اتاق بازرگانی کرج پرسیده می شود اینست که کارت بازرگانی حقیقی یا حقوقی چه تفاوت و شباهتی دارند یا اینکه مزایا و معایب هر کدام چیست؟ در مقالات بعدی در خصوص این موضوع مقالاتی ارایه می گردد. ولی از لحاظ مدارکی تفاوت چندانی ندارند. فقط در شرکت که حالت حقوقی کارت است می باید مستندات شرکت علاوه بر مدارک مدیر عامل تحویل سایت اطاق بازرگانی شود تا پس از بررسی های درون سازمانی در خصوص چگونگی حضور در اداره به شما اطلاع رسانی گردد. 
-آماده سازی مدارک اخذ کارت بازرگانی  
-پس از انتخاب نوع کارت که آیا میخواهید شرکتی باشد یا شخصی؟ تصمیم گیری شود و از اینکه کدامیک برای شما امتیازاتی ویژه دارد با خبر شود تا بتوانید تصمیمی درخور آینده اقتصادی و توسعه کسب و کار خودتان داشته باشید. دقت نمایید که کلیه مدارک اسکن شده و ظرفیت فایل ذخیره شده خیلی زیاد نباشد و سعی شود تمامی آنها خوانا باشد و در صورت نیاز به گزارشات یا مفاصا حساب ها، بروز بودنشان مد نظر باشد تا پرونده در مرحله بررسی مدارک برگشت نخورد و به عنوان ناقص اعلام نشود که زمان زیادی را صرف رفع نواقص کنید.
 
-مدارک اخذ کارت بازرگانی حقیقی (شخصی)
 
 
1-  شناسنامه و کارت ملی که در صورت داشتن توضیحات، آنرا نیز داشته باشید.
2-  کارت پایان خدمت یا معافیت برای متقاضیان مرد
3-  اجاره نامه با کد رهگیری و هولوگرام یا داشتن ملکی سند دار
4-  داشتن حداقل تحصیلات دیپلم
5-  نداشتن سوء پیشینه
6-  داشتن حسن حساب و تاییدیه بانک
7-  عدم بدهکاری مالیاتی و در صورت داشتن فعالیت اقتصادی داشتن مفاصا حساب دارایی الزامی است.
8-  نداشتن مشکلات گمرکی اعم از کالای قاچاق یا متروکه یا مواردی ازین دست
-مدارک اخذ کارت بازرگانی حقوقی (شرکتی)
 
 
1-  مدارک ثبتی شرکت شامل شرکتنامه ، تقاضانامه ، اساسنامه ، روزنامه رسمی ، تغییرات در صورت وجود
2-  کد اقتصادی 12 رقمی بنام شرکت
3-  داشتن مفاصا حساب مالیاتی از حوزه مربوطه
4-  مجوز فعالیت شرکتها
5-  کلیه مدارکی که در قسمت فوق برای کارت حقیقی در خصوص مدیرعامل صدق می کند.
 
-این مژده را به متقاضیان کارتهای بازرگانی می دهیم که ثبت شرکت مهرآوید با تمام توان آماده خدمت رسانی به شما در زمینه ثبت علامت تجاری ، ثبت برند خارجی ، ثبت شرکت ، اخذ کارت بازرگانی ، و قبول کلیه دعاوی حقوقی کیفری چک وصول مطالبات و دیگر امور اداری می باشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۳:۰۹
مهر آوید

:

برای اکثر ماها به صورت یک عرف در آمده است که هر وسیله، کالا یا خدماتی را می خواهیم بخریم یا استفاده کنیم هزینه و قیمت آنرا می پرسیم. به طور مثال قبل از دانستن شرایط ثبت شرکت در کرج نخست هزینه ثبت شرکت در کرج را میخواهیم بدانیم که چقدر است و چطور از متقاضیان اخذ می گردد. برای اینکار بایستی به قبل از هر اقدامی یا استعلام قیمتی از خودتان بپرسید که چه نوع شرکتی با سرمایه معلوم و موضوع یا موضوعاتی را انتخاب نمایید که اداره ثبت شرکتها محل حوزه ثبتی قابلیت ثبت را داشته باشد. هزینه ثبت شرکت در کرج به دو بخش اصلی تقسیم می گردد یکی هزینه های ثبتی در اداره ثبت و دیگری مبالغی که خارج از مرکز باید پرداخت گردد. اولی بابت ابطال تمبر سرمایه اولیه نقدی شرکت یا موسسه است و پرداخت حق الثبت تعیین نام. دومی هزینه پست، حق الوکاله وکیل دادگستری حق الزحمه موسسات ثبت شرکت ها و مشاوره و پاکت و تمبر می باشد. البته این موضوع در ذهن شما باید مرور شود که توانایی هر شخص حقیقی و حقوقی به میزان درصد موفقیت آن در هر زمینه است. هزینه ثبت شرکت در کرج با شهر تهران و شهرستانهای آن متفاوت است ولی مقداری از هزینه ها و پرداختی ها کاملا یکسان است. نوع شرکت در هزینه ها متغییر می باشد و به طور مثال ثبت شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص یا تعاونی و موسسه متمایز می باشد و هر یک به نوبه خود دارای مزایا و معایبی هستند. به شما متقاضیان توصیه میشود برای اطلاع از مشاوره های نا محدود در موسسه حقوقی ثبت شرکت مهرآوید با ما در ارتباط باشید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۵ ، ۱۰:۰۷
مهر آوید

:

در خیلی موارد پیش آمده است که متقاضیان ثبت شرکت اولین سوال خود را اینگونه به زیان می آورند که مراحل ثبت شرکت در کرج چگونه می باشد؟ خیلی سوالات در ذهن اشخاص پیش می آید که مرجعی خاص برای پاسخگویی آنها وجود ندارد به طور مثال شرایط ثبت شرکت در کرج چیست؟ و از کجا باید استعلام گرفت؟ اگر پرسش های شما در این حیطه می باشد به شما این نوید را می دهم که اداره ثبت شرکتها در هر شهری متولی پاسخگویی و البته امور اجرایی و روند کامل این فرآیند هستند که در اداره ثبت اسناد و املاک مستقرند یا به طور مستقل هم گاهی جداگانه عمل می کنند. بعضی اوقات هم چنانچه مثلا بخواهد ثبت شرکت در نظرآباد را انجام دهد به علت عدم گستردگی شهرستان ساوجبلاغ باید شرایط ثبت شرکت در کرج را رعایت کند و مدارکی را که در استان البرز نیاز هست را به کارشناسان ثبتی ارائه دهد چونکه همگی در اداره ثبت کرج مستقر می باشند و به صورت کلی مدیریت می گردد. حال این تداخل پیش می آید که چه شرایطی برای چه شهر یا حوزه ثبتی مشترک اند یا تفاوتی در پروسه اجرایی آنها وجود دارد. وجه افتراق و اشتراکی بین همه ثبت شرکتها قرار دارد که باید ما به عنوان متقاضی ثبت شرکت به آنها واقف باشیم تا در آینده برای مدارک یا سمت ها و دیگر مواردی که یک شرکت یا موسسه به آن ها نیاز مبرم دارد با مشکلی یا اشتباهی مواجه نباشد. در این میان موسساتی حقوقی وجود دارند که به صورت خصوصی فعالیت دارند و می توانند در ابتدا و ادامه مسیر ثبتی شرکتها و ادامه حیات آن شمارا همراهی و یاری دهند. ثبت شرکت مهرآوید یکی از موسسه های حقوقی فعال در زمینه های فوق الذکر است که مدیر و کارکنانش کوشیده اند که خدماتی ارزنده و مناسب نیاز و خواسته مدیر های شرکت های ارباب رجوع ارایه دهد. برای استفاده از مشاوره های نا محدود در این مجموعه می توانید در کمترین زمان ممکن و به صرفه ترین هزینه امور حقوقی و شرکتی خویش را توسط وکلای پایه یک ما به نتیجه مدنظر برسانید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۵ ، ۱۰:۵۲
مهر آوید